Funkcje ulotek reklamowych

Pierwsze foldery reklamowe pojawiły się w Polsce w latach 90-tych, wespół z pierwszymi hipermarketami. Dziś nie tylko przez handlowców, ale też przez klientów są postrzegane jako kluczowy środek komunikowania się sieciówek z klientem. Aktualnie nawet nieduże sieci sprzedażowe publikują gazetki promocyjne.

Zarządzanie organizacją – Sprawdź więcej w artykule poniżej!

Analiza nie może być wyłącznie pasmem wywiadów, jakiego owocem będę setki stron notacji z ankiet i zrealizowanych rozmów. Analiza wymagań, to znaczna praca, której celem powinno być zrozumienie, a nie jedynie opowiedzenie. Jaka jest różnica? Owocem analizy, a więc zrozumienia zjawiska (pracy firmy itd.) będzie wzornik jej logiki działania (logika biznesowa), ów model – poprawny – pozwala przypuszczać co nas czeka (analizowany jest na prawidłowość losowo wyselekcjonowanymi zdarzeniami w firmie).