Funkcje ulotek reklamowych

Pierwsze foldery reklamowe pojawiły się w naszej ojczyźnie w latach dziewięćdziesiątych, wraz z pierwszymi hipermarketami. Obecnie nie tylko przez sprzedawców, ale też przez nabywców są postrzegane jako przewodni środek komunikowania się sieciówek z klientem. Nawet nieduże sieci handlowe wydają gazetki promocyjne.

gazetki promocyjne

Autor: Matti Mattila
Źródło: http://www.flickr.com
Coraz częściej takie gazetki promocyjne dostępne są w wydaniu internetowym. Nie jest to dziwne, Net jest bowiem dziś medium o największej potędze oddziaływania. Tak sieci sprzedażowe, jak także poświęcane temu portale internetowe sugerują odbiorcom możliwość analizowania katalogów w Internecie.

Ten odsyłacz do artykułu (http://www.maszyny-tmc.pl/product-category/prasy-slimakowe/) kieruje do materiału, jaki ma wyjątkowe treści – zapewne Cię zaciekawią i będą przydatne.

Nie bez przesłania jest też kwestia ochrony środowiska, wydrukowanie 50000 papierowych gazetek promocyjnych wymaga ścięcia aż dwudziestu drzew! Potencjalni klienci mogą analizować ceny i bieżące rabaty siedząc wygodnie w swym fotelu. Mało tego, coraz sporzej sklepów pozwala także kupowanie za pośrednictwem Sieci internetowej, co jest ogromnie wygodnym dla nabywców rozwiązaniem. Takie zakupy mogą być tak niedrogie, jak i niezmiernie komfortowe z opcją dostawy pod drzwi.

Jedną z najskuteczniejszych strategii promocji jest pokazanie nabywcy ceny sprzed i po obniżce, sposób ten z powodzeniem stosują gazetki reklamowe. Przekaz najczęściej jest wzmacniany wiadomością, że ta okazja jest chwilowa.

Jeżeli wykorzystana w tym materiale narracja do Ciebie trafia, to zobacz tu elektryczna obroża dla psa podobne posty – one dotyczą pokrewnej tematyki.

Gazetki promocyjne mają także za zadanie zarejestrować daną markę w świadomości klientów. Krótko mówiąc, funkcje gazetki promocyjnej to: reklama propozycji hipermarketu, zwiększenie rozpoznawalności marki oraz przekazanie informacji o zlokalizowaniu punktów sprzedażowych.

przecena

Źródło: freepik.com
Gazetki promocyjne są jedną z bardzo rozpowszechnionych strategii informowania nabywców o najatrakcyjniejszych propozycjach, otwarciu nowego sklepu lub jego modernizacji. Ponad 50% nabywców wybiera broszury reklamowe jako najważniejsze źródło wiedzy o promocjach w sektorze spożywczym. Gazetki promocyjne (link) jest to łatwy i tani sposób na trafienie do klientów. Można je dystrybuować lokalnie, układając na wykonanych w tym celu stoiskach w marketach lub też rozprowadzając je po najbliższej okolicy. Dzięki takim przedsięwzięciom reklama trafia do potencjalnych nabywców skutecznie kusząc ich okazjami.