Wszystkie te wymagania są drobiazgowo opisane w przedmiotowej normie i mają 8 zasad jakości:zorientowanie na klienta – pozycja organizacji na rynku zależy od jej klientów;przywództwo – kierownictwo organizacji obiera kierunki jego rozwoju; zaangażowanie ludzi – najcenniejszym dobrem organizacji są jego pracownicy; podejście procesowe – efektywność przedsiębiorstwa zależy w głównej mierze od jakości tworzonych w niej procesów;całościowe podejście do zarządzania – dowodzenie jakością jest traktowane jako administrowaniem wzajemnie ze sobą powiązanymi procesami;stałe doskonalenie – celem przedsiębiorstwa jest ciągłe doskonalenie realizowanych w niej procesów;przemyślane podejście do podejmowania decyzji – bazuje ono na analitycznej bądź intuicyjnej eksploracji wszystkich dostępnych danych;obopólne profity w relacjach z dostawcami – tworzenie wzajemnie pozytywnych stosunków z dostawcami surowców i usług stanowi dla organizacji gwarancję wysokiej jakości.
Obecnie oceń ogrzewanie na podczerwień ten artykuł, który jest bardzo zajmujący. Zrób to już w tym momencie! Zobaczysz, że rzeczywiście należy to zrobić!
ISO 9001 to standard akceptowany i rozpoznawany na całym świecie.Globalna Organizacja Normalizacyjna liczbę wydanych certyfikatów potwierdzających zgodność systemów zarządzania jakością z ww. normą tylko w 2002 roku obliczała na ponad 0,5 miliona.