Poznanie jak też ulepszanie technik oraz stylu skutecznej i korzystnej komunikacji z nabywcą, służącej dobremu zrozumieniu, pozytywnej atmosferze i radzeniu sobie z trudnymi przypadkami. Ukształtowanie podejść pro-klienckich uczestników szkolenia, otwartej postawy w stosunku do klienta wewnętrznego, nabycie przez pracobiorców umiejętności rozpoznania a także udoskonalenia negocjacji bezpośredniej i telefonicznej z niełatwym dyskutantem oraz przyswajanie reguł efektywnej komunikacji – umiejętność poradzenia sobie z naciskami, animozjami oraz agresją ze strony rozmówcy oraz poznanie form rozładowania nadmiaru napięcia.
Po skończeniu szkolenia Profesjonalna Obsługa Klienta członkowie szkolenia powinni wiedzieć jak: odpowiednio stosować zachowania asertywne w relacjach ze współpracownikami, radzić sobie ze skomplikowanymi sytuacjami , fachowo prowadzić negocjacje przez telefon, budować profesjonalny wizerunek wśród klientów i współpracowników
Szkolenia otwarte Wrocław powinny zostać dobrane do potrzeb uczestników szkolenia ( na stronie). W jego trakcie trener uwzględnia indywidualne sytuacje z naszego życia jak też środowiska pracy, prezentuje narzędzia oraz gotowe rozwiązania do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu. Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów popartych krótkimi mini-wykładami w czasie których przekazywane są niezbędne treści teoretyczne.