O tych typowych i tych oryginalnych formach reklamy zewnętrznej – krótki przewodnik

Korzenie reklamy sięgają ponoć czasów starożytnych, ale dopiero wynalazek Gutenberga stał się momentem przełomowym. Obecnie z ogromnym sentymentem patrzymy na afisze z początku zeszłego wieku i zarazem pytamy, jak prezentowałyby się ulice naszych miasteczek bez kolorowych tablic. Przeciętny obywatel przypuszcza, że z każdym miesiącem przybywa billboardów czy telebimów, lecz dobrze wie, że postępu nie sposób zatrzymać.

bilboard

Źródło: flickr.com
Billboardy stoją wzdłuż najruchliwszych dróg, żeby reklama mogła dotrzeć do dużej liczby potencjalnych klientów. Im bliżej większych miast, tym wspomnianych tablic bywa więcej, a podróżni stojący na światłach mimowolnie kierują wzrok na promowane produkty albo usługi – dailymotion.com/video/x1r0v9a_telebim-zary-dk-12-tel-782-666-777_lifestyle. Zaraz obok tradycyjnych billboardów pojawiają się również telebimy, które o wiele łatwiej przyciągają wzrok przypadkowych spacerowiczów czy osób czekających na autobus. Krótkie prezentacje promują firmy i galerie handlowe, a niekiedy informują menedżerów o możliwości skorzystania ze wspomnianej formy reklamy, więc np. wyrazy telebim żary zobaczymy nie tylko w internecie, ale i na dużym kolorowym ekranie nieopodal rynku.

Kiedy mówimy o reklamie outdoorowej, to obowiązkowo musimy wspomnieć o aczkolwiek mniej popularnych, lecz bądź co bądź wykorzystywanych nośnikach reklamy.

Jeżeli na omawiany temat posiadasz zapytania, to poznaj więcej informacji (http://www.studioprinter.pl/tablice-reklamowe-ozdobne-drewniane/) na prezentowane zagadnienie, wchodząc tutaj – informacje będą zapewne ważne.

W wojewódzkich miastach na ściankach wiat autobusowych można nierzadko zauważyć tzw. citylighty. Barwne podświetlane tablice mają przede wszystkim przyciągnąć uwagę pań i dżentelmenów czekających na autobus bądź tramwaj. Kiedy ulice są zakorkowane, podróżni się niecierpliwią, a zabawne przekazy reklamowe mogą naprawdę mocno utkwić w pamięci poszczególnych osób.

telebim

Autor: Piotr Drabik
Źródło: http://www.flickr.com
Zazwyczaj dyrektorzy stawiają na najpopularniejsze formy reklamy i używają sformułowań typu telebimy kujawsko-pomorskie oraz billboardy Łódź, aby zacząć promować konkretne produkty, usługi lub sklepy. Oprócz tego można też zainwestować w jakąś nieszablonową formę reklamy. Otóż, np. autoserwisy często umieszczają przy szosach karoserie pojazdów z lat PRL-u wraz z banerami zawierającymi podstawowe informacje, czyli nazwę zakładu, numer telefonów i adres. Takie działanie, jak przekonują specjaliści, może przynieść niemałe korzyści określonemu reklamodawcy, ponieważ im bardziej fantazyjny bywa pomysł na formę reklamy, tym większa szansa, że zwykły obywatel łatwiej go zapamięta.