Najskuteczniejszy outdoor – zalety reklamy z podświetleniem LED

Reklama nieprzypadkowo zwana jest dźwignią handlu. Dobrze prowadzona kampania, jest kluczem do sukcesu. Niemal niemożliwe jest sprzedanie usługi bez reklamowania jej. Znamy przeróżny typy reklamy. Niezwykle popularnym kanałem jest obecnie Internet. Dzieje się tak dlatego, że generuje on niskie koszty.

IDEAMO - murale

Autor: 7 w d
Źródło: http://www.flickr.com

Warto jednak wspomnieć, że chociaż Internet jest bardzo popularny nie ma tak szerokiego zasięgu, jak np. outdoor, to znaczy plakaty, billboardy czy reklama świetlna. Outdoor jest jedną z najstarszych form reklamy i – jak do tej pory – najbardziej efektywną. Dodatkowo reklama zewnętrzna nie jest tak droga, jak ta pokazywana w telewizji czy radiu. Bez wątpliwości wyróżniona tutaj forma zareklamowania ma swoje wady i jedną z nich jest na pewno ograniczona widoczność plakatów w ciemności oraz w czasie złych warunków atmosferycznych (ideamo.pl/un-portfolio/btlohh/). Pomocnym rozstrzygnięciem będzie reklama podświetlana LED. Dlaczego proponowany jest akurat ten rodzaj? Gdyż podświetlanie LED ma wiele plusów, które sprawiają, że jest to najlepszym sposobem reklamy produktów i usług. Po pierwsze widoczność jest bardzo dobra, zarówno nocą, jak i podczas złej pogody. Niezwykle ważne jest to, że reklama świetlna led nie sprawia, że potencjalny klient badanie tajemniczy gość zostaje oślepiony światłem. Niewątpliwie ułatwia to odbieranie przekazu. Dodatkowo podświetlenie led na pewno przyciągnie wzrok, więc człowiek przechodzący obok kasetonu bez problemu zauważy reklamę. Wydawać by się mogło, że reklama świetlna LED generuje wysokie koszty, jednak podświetlanie LED jest niezwykle energooszczędne. Dodatkowo diody LED działają przez długi czas, dzięki czemu wymiana ma miejsce naprawdę nieczęsto. Żarówki te są również dobre dla środowiska naturalnego, gdyż do ich produkcji nie używa się rtęci. Lampy dostępne są w niemal każdym kolorze, dlatego też tworzenie ciekawych banerów nie jest najmniejszym problemem. Plakaty czy też innego typu reklamy zewnętrzne są bardzo skuteczne, gdyż mają bardzo szerokie grono potencjalnych klientów. Dodatkowo tzw. murale to najskuteczniejszy sposób, by bardzo szybko przekazać informacje, np. o promocjach i interesujących ofertach (ideamo.pl/). Trzeba jednak mieć na uwadze, że człowiek spogląda na reklamę jedynie przez chwilę, tak więc musi mieć ona jasny przekaz, a przede wszystkim krótki, ponieważ zbyt duża ilość tekstu sprawi, że nikt nie zapozna się z pełnią treści.

Reklama ledowa

Autor: clry2
Źródło: http://www.flickr.com

Podświetlanie LED dodatkowo przyciągnie wzrok i będzie pomocne w nocy oraz w czasie złych warunków atmosferycznych. Warto zainwestować w tego rodzaju reklamę. Nie tworzy wysokich kosztów, a jest naprawdę skuteczna. Z pewnością przyniesie tylko korzyści dla całego przedsiębiorstwa.