relebim na reklamę

Dlaczego telebim to świetny nośnik reklamowy? Jakie są jego najważniejsze zalety, czemu korzystnie zainwestować w tę formę reklamy?

To prawda, że trudno wybić się w obecnych czasach. wydaje się że więcej jest niż dawniej przekazów reklamowych, które z powodzeniem możemy nakłonić do swojej promocji, ale jednocześnie można poczuć wielką konkurencję i trudności z przebiciem się przez pozostałe przekazy reklamowe. Potrzebujemy więc czegoś naprawdę mocnego i unikalnego, aby efekt był jak najskuteczniejszy, a co najważniejsze skuteczny. Całą gamę wymienionych zalet bez wątpienia zapewnia telebim.

reklama outdoorowa
Autor: warrenski
Źródło: http://www.flickr.com
Telebim może pochwalić się licznymi zaletami. Przede wszystkim to duży format, więc będzie dobrze widoczny dla każdego. W zależności od miasta, czy jest to duże czy mniejsze miasto jesteśmy w stanie wybrać telebim o najlepszych wymiarach. Przedział jest bardzo elastyczny od 2 m2 do 40 m2. Sam telebim jednak nie posiadałby takiej siły przebicia, gdyby nie ciekawy przekaz treści reklamowych, który doskonale zwraca na siebie uwagę. Co ważne, reklama jest dynamiczna, gdyż pokazywany przekaz ulega zmianie. Wszystko to za pomocą światła i kolorów. 16,7 milionów barw razem z iluminacją świetlną gwarantuje ciekawy wygląd i dobrą widoczność. Więcej na ten temat: warto zajrzeć.

reklama na zewnątrz
Autor: Alan Stanton
Źródło: http://www.flickr.com

I to niezależnie od pory dnia czy pogody. Telebim to również dojście do bardzo szerokiej grupy docelowej. Możemy więc być pewni, że nasze starania nie zostaną zaprzepaszczone, bo nasz przekaz dostrzeże odbiorca masowy. To także wypracowanie profesjonalnego wizerunku. A jak telebim (http://www.dailymotion.com/video/xrox5a_telebim-zlotow-norwida-tel-782-666-777_lifestyle), to innowacyjne technologie, czyli idąca z duchem czasu, działająca na dużą skalę firma. To wszystko sumuje się dużą skutecznością. Reklama jest zdecydowanie lepsza, ponieważ dociera do naprawdę szerokiej grupy docelowej. Koszt zaś dotarcia do tysiąca klientów jest dwa razy niższy niż w przypadku bardziej tradycyjnych przekaźników reklamowych. To tylko pokazuje, że tak naprawdę telebim daje nam bardzo dobry przekaz, i to bez ograniczeń w perspektywie danej branży czy produktu.

Właściwie to każdy produkt reklamowana na telebimach ma możliwość na sukces. Ponadto, takie kampanie reklamowe na ekranie led to niczym nieograniczone możliwości zmiany. Można bowiem dokonać wyboru długość spotu, nawet od 5 sekund do… nieskończoności. Można je powtarzać, przykładowo co sześć czy dziewięć minut. Można też ustalić długość emisji od jednego dnia do roku.