Zacznijmy od tej najbardziej standardowej sytuacji, kiedy szkoleniowiec udaje się na dwutygodniowe szkolenie wyjazdowe. W sali konferencyjnej, oprócz komputera i multimedialnego rzutnika, organizatorzy postawią w rogu dwa roll-upy. Niby całkiem prozaiczna czynność, a jednakże może przynieść ona określone korzyści. Jeden roll-up będzie przekazywał informacje o aktualnie obowiązującej ofercie kursów, a drugi nakreśli przeszłość instytucji, która może poszczycić się ogromną liczbą przeszkolonych osób bezrobotnych i nawiązaniem owocnej współpracy z amerykańskimi koncernami.
Każdego dnia słuchacze będą nie tylko przyswajać nowe informacje, ale także przypadkowo zapamiętywać nazwę i logo instytucji, co w przyszłości może skutkować ponownym zapisem na kurs. Roll-upy bywają także wykorzystywane przez uczelnie humanistyczne w trakcie partycypacji w wojewódzkich targach edukacyjnych. Stoisk bywa naprawdę wiele i wyróżnić się z tłumu nie jest prosto. Na szczęście nawet jeden roll-up, postawiony przed lub za stoiskową ladą, przyciąga uwagę przechodzących uczniów liceum – lwia część z nich przychodzi na targi, bo to bardziej interesujące zajęcie niż siedzenie na nudnej lekcji fizyki, ale znajdą się i tacy, którzy zapragną skolekcjonować jak najwięcej informacji o ich wymarzonych kierunkach jeszcze tegorocznych studiów.
Przy sporządzaniu projektu roll-upu trzeba pamiętać o dwóch kardynalnych zasadach. Po pierwsze, tekst powinien być lakoniczny, obejmujący raczej hasła i ma zawierać najważniejsze informacje oraz oczywiście slogan reklamowy. Po drugie, opracowana informacja musi zostać uzupełniona ilustracjami. W przypadku uczelni wyższych i instytucji szkoleniowych są to najczęściej zdjęcia zdjęcia do dokumentów wrocław atrakcyjnych twarzy, które należą do uradowanych, pełnych zapału do nauki, młodych osób. Zerknij na to – banery-druk.net/roll-upy-x-banery-i-l-banery-2/roll-upy.