telebim reklamowy

Z jakiej przyczyny outdoor ?

Outdoor to na dzień dzisiejszy jeden z najdynamiczniej rozwijających się segmentów rynku mediowego. Spowodowane jest to wieloma kwestiami. Co istotne, ulega zmianie efektywność reklamy telewizyjnej. Albowiem zamieniamy swoje przyzwyczajenia i zamiast leniuchowania przed telewizorem decydujemy się na spotkania z bliskimi lub aktywność fizyczną.

reklama zewnętrzna
Autor: Robert (Bob) Hetherington
Źródło: http://www.flickr.com
Niebagatelne znaczenie ma również fakt, że reklama zewnętrzna zaczyna być dobrze oceniana przez samych konsumentów. Jesteśmy przekonani, iż mądrze stworzony layout promocyjny jest estetyczną, najmniej inwazyjną formą reklamy.

Reklama eksponowana na zewnątrz, zarówno w dużych miastach jak i małych miasteczkach, ma zainteresować przechodniów, kierowców, wszystkich tych którzy znajdą się w jej pobliżu. Powinna więc być odpowiednio duża i interesująca, intensywnie oddziaływać na psychikę człowieka poprzez światło, barwy i dynamikę obrazu. Najważniejsze, aby została widoczna i co najbardziej istotne – pozostała w pamięci odbiorców. Z tego względu najpopularniejszą formą reklamy stały się telebimy.

Reklama na Telebimie w Trójmieście jest dobrze widoczna o każdej porze, niezależnie od nasłonecznienia oraz warunków atmosferycznych. Obrazy docierają do szerokiego kręgu odbiorców. Szacuje się, iż trafiają do prawie 90% konsumentów. Taka forma reklamy, jako ma większą przewagę niż tradycyjne billboardy i plakaty. Nie tylko skutecznie dociera do potencjalnych klientów, lecz również koszty jej prezentacji są o wiele niższe niż spodziewane koszty reklam w mediach. Sprawdź koniecznie: przykłady firmy Medas Media.

Dobrą stroną outdooru, z punktu widzenia reklamodawcy jest fakt, że nie sposobności aby go wyłączyć. Oczywiście przechodzień może zechcieć omijać go wzrokiem, mimo to z pewnością stronienie od reklamy outdoor nie jest możliwa jak np, jak przełączanie programów telewizyjnych lub wychodzenie do kuchni podczas pokazywania telewizyjnych bloków reklamowych.

Reklama zewnętrzna ma przed sobą świetlane lata. Rosnąca gospodarka oraz rola odbiorców będą ponadto wzmacniać popyt. Ciężko więc będzie sobie wyobrazić miasta bez reklamy zewnętrznej.