Reklama eksponowana na zewnątrz, zarówno w dużych miastach jak i małych miasteczkach, ma zainteresować przechodniów, kierowców, wszystkich tych którzy znajdą się w jej pobliżu.
Jeżeli ten tekst jest według Ciebie wartościowy to sprawdź serwis doradca kredytowy dolnośląskie, w którym są tego typu informacje. One na pewno będą dla Ciebie użyteczne.
Powinna więc być odpowiednio duża i interesująca, intensywnie oddziaływać na psychikę człowieka poprzez światło, barwy i dynamikę obrazu. Najważniejsze, aby została widoczna i co najbardziej istotne – pozostała w pamięci odbiorców. Z tego względu najpopularniejszą formą reklamy stały się telebimy.
Reklama na Telebimie w Trójmieście jest dobrze widoczna o każdej porze, niezależnie od nasłonecznienia oraz warunków atmosferycznych. Obrazy docierają do szerokiego kręgu odbiorców. Szacuje się, iż trafiają do prawie 90% konsumentów. Taka forma reklamy, jako ma większą przewagę niż tradycyjne billboardy i plakaty. Nie tylko skutecznie dociera do potencjalnych klientów, lecz również koszty jej prezentacji są o wiele niższe niż spodziewane koszty reklam w mediach. Sprawdź koniecznie: przykłady firmy Medas Media.
Dobrą stroną outdooru, z punktu widzenia reklamodawcy jest fakt, że nie sposobności aby go wyłączyć. Oczywiście przechodzień może zechcieć omijać go wzrokiem, mimo to z pewnością stronienie od reklamy outdoor nie jest możliwa jak np, jak przełączanie programów telewizyjnych lub wychodzenie do kuchni podczas pokazywania telewizyjnych bloków reklamowych.