biuro agencji

Jaką agencję marketigową dobrać aby przyniosła korzyść dla twojej firmy?

Nasza agencja marketingowa to młody, dynamiczny zespół, który tworzą pełni zapału specjaliści. Praca jest dla nich pasją, co pozwala na tworzenie efektywnych i nowoczesnych projektów. Rynek reklamy jest niezwykle dynamiczny i wymagający, dlatego też pracownicy nieustannie szukają unowocześnień i dokładają wszelakich starań, by ich działania pozwoliły wyodrębnić markę pośród konkurencji. Agencja reklamowa charakteryzuje się nieszablonowym podejściem do reklamy jak i zaangażowaniem do każdego nowego projektu.

biuro
Autor: Reynaers Polska
Źródło: Reynaers Polska

Agencja brandingowa wprowadza na rynek nowe marki albo zajmuje się optymalizacją działań już istniejących. Agencja marketingowa z Wrocławia http://ckim.pl/działa całościowo – od opracowania strategii po projekty graficzne. Np. projektowanie znaków, struktur identyfikacji, opakowań, projektowanie kampanii i oznakowania placówek. Dodatkowo proponujemy takie obszary działania jak: marketing mediach społecznościowy, prowadzenie blogów dla firm oraz działania PR. Wrocławska agencja marketingowa poleca marketing w mediach społecznościowych. Wybuch popularności portali takich jak Instagram, LinkedIn, Facebook albo Pinterest pokazują, że w społecznościach jest ogromny potencjał. Internauci komunikują się między sobą, wymieniają swoje poglądy i łączą w podgrupy tematyczne. Firmy świadome tego mogą się dołączyć, by zarówno tworzyć rozpoznawalną markę, jak i zwiększać sprzedaż. Agencja marketingowa CKIM obsługuje G+, Instagramem, Linkedin itp… Regularnie kreuje interesujące wpisy przygotowane pod grupę docelową przedsiębiorstwa. Nawiązuje pozytywne stosunki z użytkownikami, odpowiada na zapytania użytkowników. Monitoruje pojawianie się marki w Internecie. Organizuje konkursy dla użytkowników portali.

blog
Autor: Christian Schnettelker
Źródło: http://www.flickr.com

Agencja marketingowa z Wrocławia prowadzi blogi firmowe. Prowadzenie bloga firmowego przestało być jedynie elementem kreującym, a zaczęło realnie wpływać na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Agencja zakłada blogi firmowe w unikatowych szatach graficznych, przygotowanych specjalnie na zamówienie. Grafika tych blogów dokładnie dopełnia się z wyglądem strony internetowej marki. Agencja pisze blogi, na bieżąco uzupełniając je o interesujące wpisy. Przygotowuje także video na określone tematy jaki i udostępnia owe video na portalach społecznościowych, zwiększając ich oglądalność. W ramach usługi PR agencja marketingowa kreuje komunikat na temat danej firmy do nowych mediów oraz tradycyjnych. Agencja nawiązuje kontakty z redaktorami nowych mediów i tradycyjnych oraz informuje ich o komunikacie danej marki. Na koniec miesiąca, agencja przygotowuje raport z informacją dot. mediów, gdzie pojawiły się wzmianki o danej firmie.