Agencja brandingowa wprowadza na rynek nowe marki albo zajmuje się optymalizacją działań już istniejących. Agencja marketingowa z Wrocławia działa całościowo – od opracowania strategii po projekty graficzne. Np. projektowanie znaków, struktur identyfikacji, opakowań, projektowanie kampanii i oznakowania placówek. Dodatkowo proponujemy takie obszary działania jak: marketing mediach społecznościowy, prowadzenie blogów dla firm oraz działania PR. Wrocławska agencja marketingowa poleca marketing w mediach społecznościowych.
Jeżeli zainteresował Cię ten tekst, sprawdź dodatkowo ten link. To bez dwóch zdań świetna strona (http://www.sitodruk-maszyny.com/maszyna/tunel-suszacy-drylight/), na której znajdziesz inne tego typu informacje!
Wybuch popularności portali takich jak Instagram, LinkedIn, Facebook albo Pinterest pokazują, że w społecznościach jest ogromny potencjał. Internauci komunikują się między sobą, wymieniają swoje poglądy i łączą w podgrupy tematyczne. Firmy świadome tego mogą się dołączyć, by zarówno tworzyć rozpoznawalną markę, jak i zwiększać sprzedaż. Agencja marketingowa CKIM obsługuje G+, Instagramem, Linkedin itp… Regularnie kreuje interesujące wpisy przygotowane pod grupę docelową przedsiębiorstwa. Nawiązuje pozytywne stosunki z użytkownikami, odpowiada na zapytania użytkowników. Monitoruje pojawianie się marki w Internecie. Organizuje konkursy dla użytkowników portali.
Agencja marketingowa z Wrocławia prowadzi blogi firmowe. Prowadzenie bloga firmowego przestało być jedynie elementem kreującym, a zaczęło realnie wpływać na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Agencja zakłada blogi firmowe w unikatowych szatach graficznych, przygotowanych specjalnie na zamówienie. Grafika tych blogów dokładnie dopełnia się z wyglądem strony internetowej marki. Agencja pisze blogi, na bieżąco uzupełniając je o interesujące wpisy. Przygotowuje także video na określone tematy jaki i udostępnia owe video na portalach społecznościowych, zwiększając ich oglądalność. W ramach usługi PR agencja marketingowa kreuje komunikat na temat danej firmy do nowych mediów oraz tradycyjnych. Agencja nawiązuje kontakty z redaktorami nowych mediów i tradycyjnych oraz informuje ich o komunikacie danej marki. Na koniec miesiąca, agencja przygotowuje raport z informacją dot. mediów, gdzie pojawiły się wzmianki o danej firmie.